hannahannis

Alla inlägg under februari 2013

Av Hanna - 28 februari 2013 21:09

Hej!

 

Jag har precis skypat med Ida! Vi ska vara med varandra på lördag och det kommer bli super kul! Men nu så ska jag ducha, och imon så ska jag ha släktkalas och det kommer bli så kul! 

 

 

 

Hejdå! Kram// Hanna   

 

 



Av Hanna - 28 februari 2013 09:50


Hej!

 

Nu så har vi matte! Fast när man blev klar med diagnosen så fick man göra vad man ville på datorn så då passade jag på att blogga! Ja men idag efter skolan så ska jag baka för att imorgon så ska jag ha släktkalas för att jag fyller 13 år på tisdag!   Men jag bloggar mera under dagen!

 

 

Hejdå! Kram// Hanna   

Av Hanna - 27 februari 2013 20:05

Hej!

 

Jag är verkligen hur trött som helst! Jag har varit trött hela dan, och sen när jag var på cellon så kändes det som jag skulle somna! Nej kanske inte riktigt så men typ. Ja men jag bloggar mer imon!

 

 

 

Godnatt! Kram// Hanna   

Av Hanna - 27 februari 2013 12:09

Hej!

 


Nu så har vi rast! Efter rasten så har vi slöjd       Och sen efter det så slutar vi! 

 

 

 

Hejdå! Kram// Hanna   

 

Av Hanna - 27 februari 2013 08:35

Hej!

 

 

Nu så har vi mentorstid! Vi kollar på nyheter på datorn och sånt! Men idag så har vi idrott, engelska och slöjd! Och vi slutar 13:20 så det är en kort dag idag!

 

 

Hejdå! Kram// Hanna   

 

Av Hanna - 26 februari 2013 17:01

Hej!   

 

 

Nu så har jag kommit hem från cellon så farmor och Charlie åkte precis hem! Om ni inte vet vem Charlie är så är det min farmor och farfars hund! Men snart så ska jag på cellon igen fast då är det orkester    

 

Men nu så måste jag göra engelska läxan tills imorgon för jag har inte pluggat något på det men det brukar alltid att gå bra! 

 

 

 

 

Hejdå! Kram// Hanna    

Av Hanna - 26 februari 2013 09:21

Hej!

 

Nu så ska jag ha spanska! Ja men nu så börjar vi

 

 

 

Hejdå! Kram// Hanna   

Av Hanna - 24 februari 2013 12:42

Hej! Igår så lärde jag känna en tjej på min dans som heter Ida! Så nu så kikar vi med varandra! Hon är jätte snäll! Men nu så är min mormor och morfar hemma hos oss! Och vi ska äta semlor. ?

Presentation


Hej! Jag heter Hanna och är 13 år! Jag har en kanin som ni ser på headern och han är världens gulligaste! Jag bloggar om min vardag och lite så!

Hejdå // Hanna

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Lillebrun!

 


Ovido - Quiz & Flashcards